Monday, March 17, 2008

《我真的很不错》 伍思凯

没有时间再无谓的沉默叹息
There is no time for any regret
让太阳晒一晒充满希望的背脊
let the sun brings out the hope within us
迎着世界的风
embrace the wind
我要无畏的挺立
I will stand tall
对于必须做的事
for all I have to do
我一点都不怀疑
I will put in heart and mind
要做就做最好的
I will do my very best

不要明天才说真的可惜
and leave no chance to be sorry
我知道我能做到的
I believe I can achieve
就是不停不停不停不停不停不停地努力
by working hard
哦~~我真的不错 我真的很不错
I am who I am and will give my best
哦~~我真的不错 哦~~我真的很不错
I am who I am and will give my best
我的朋友 我想骄傲地告诉你
I am proud to tell you, dear friends
我的朋友我想骄傲地告诉你 哦~~
I am proud to tell you, dear friends
我真的很不错 我真的很不错
I am who I am and will give my best
我是真的真的真的真的 真的很不错
I am who I am and will give my best
我真的很不错 我是真的很不错
I am who I am and will give my best
我是真的真的真的真的 真的很不错
I am who I am and will give my best

No comments: